Minden, ami blog... és annak titkai!

Blog titkok

A profi blogolás 6 titka, avagy mire is jó egy blog?

2016. november 30. - Blogolda Blog

A blog a legegyszerűbb és legközvetlenebb módja, hogy kapcsolatot teremts az olvasóiddal, megmutathasd te a saját területeden egy szakember vagy és szép lassan ügyfelekké változtasd az egyszerű érdeklődőket, akik nap nap után kíváncsian várják az újabb írásaidat.picjumbo_com_hnck8984.jpg

1. Költségek

A legelső megfontolás egy vállalkozás alapításakor úgyis anyagi jellegű lesz. A blog egyik nagy előnye pedig Olcsó (vagy akár ingyenes, ha nem kérsz saját domaint) és nagyon egyszerű. Kezdőknek pont ideális. Még nincsen meg az anyagi kereted, hogy egy saját weblapot készíttess? A különféle blog oldalakon (blog.hu, wordpress stb.) tele vannak ingyenes blog sablonokkal, amelyeket bárki szabadon használhat és még minimális tudással a saját egyéniségedhez is hozzáigazíthatod (színek, háttérkép, fejléc)

A blog egy ideális és költséghatékony marketing eszköz. Minden kampányt, amit el akarsz indítani, mézesmadzagként információ morzsákat hinthetsz el a blogodon, hogy már az elindulás előtt izgatottan várják a kampányt.

picjumbo_com_hnck4046.jpg

2. SEO

A blog remek SEO-zási lehetőség, ha jó a tartalmad és jól vannak beállítva a kulcsszavak a keresőmotorok egy-egy kulcsszóra, nagyon jó helyezéseket érhetsz el a találati listákban.

3. Statisztikák

A HubSpot felmérése alapján azok a vállalkozások, akik blogolással indultak több ügyfelet tudtak szerezni maguknak.

A blog Analytics segít információkat gyűjteni az olvasóidról. Mely cikkek érdekelték őket? Mire érkezett a legtöbb hozzászólás? Melyik téma kavarta fel a kedélyeket?

4. Közösségépítés

A blogon keresztül könnyedén tudsz beszélgetést kezdeményezi az olvasóiddal, kikérheted a véleményüket, készíthetsz igényfelmérést egy leendő termékről, szolgáltatásról így már jó előre felmérheted annak sikerességét.

A blogod egy bizalmi forrás! Ha az olvasóid látják, hogy tényleg szakértője vagy a témádnak, bizalmat adnak neked. Ha bármi kétely vagy kérdés merül fel bennük, azonnal a te oldaladat keresik fel, téged ajánlanak, a te termékedet/szolgáltatásodat veszik majd meg.

picjumbo_com_hnck4034.jpg

5. Márkaépítés

Márkaépítés bloggal! Bizony. Itt olyan háttértörténeteket és érdekességeket is megoszthatsz a márkádról, amit mondjuk a weblapodon nem tehetnél meg. Pl. Így készül a … vagy Nem tudjuk eldönteni milyen legyen a színe, nektek melyik tetszik? stb.

6. Fejlődés

A blog segít, hogy kialakuljon benned a rendszeresség, hiszen ha a blogolást komolyabb szintre akarod emelni, szükséged lesz egy tartalom-marketing stratégiára, egy ütemtervre és ehhez tartanod is kell magad. Nem térhetsz el az ütemtervtől és nem hagyhatsz ki napokat. Csak céltudatosan előre!

A blog írás erősíti az üzleti érzéket és a fókuszálási képességet. Mivel? Azzal, hogy naprakésznek kell lenned a saját területed híreinek és változásaidnak, meg kell tanulnod kiszűrni a lényeget és kidobni a felesleget. Ha nem jól fókuszálsz elveszíted az irányítást és az olvasóidat is.

És nem utolsó sorban a blog írástól fejlődsz. Hogy hogyan? Majd meglátod. Kezd el a blog írást még ma és 300 nap múlva oszd meg a tapasztalataidat, hogy szerinted miben fejlődtél?

süti beállítások módosítása